Lej en DJ

Lej en DJ til dit event i hovedstadsområdet

Med over 600 succesfulde events i bagagen har vores DJ’s spillet til alle slags fester. Om det er den afdæmpede loungemusik til receptionen, eller det helt store dansegulv, der skal sættes gang i, så sørger vores DJ’s for god energi og den helt rette musik til lige præcis din fest.

Der er mange slags fester, og vi kan levere til dem alle. Med en pakkeløsning får du en DJ med lyd, lys og alt det, der skal bruges. Vi sørger for alt det praktiske, så du kan fokusere på at nyde festen sammen med alle dine gæster. Det eneste du skal gøre; er at følge formularen nedenfor og se frem til en fed fest med god musik i centrum.

---

Beskriv følgende:

1. Anledningen, 2. timeinterval, 3. lokation, 4. ca. antal deltagere

Typiske Spørgsmål

Praktisk: Hvor lang tid tager det at sætte udstyret op?

Det tager ca. 1 time, 45 min eller 15 min for at sætte hhv. stor pakkeløsning, normal pakkeløsning eller kun DJ pult op. Dog afhænger dette selvfølgelig af, hvor langt der er fra parkeringspladsen til DJ spottet, og hvor nemt eller besværligt det er at komme frem og tilbage (elevator, trapper, smalle gange, osv.)

Klassisk problem: Hvis lokalet ellet haveteltet er fyldt op med middagsborde, så kan en løsning være at sætte alt DJ udstyr midlertidigt i et område tæt på. Når desserten er færdig, og folk får kaffe, så fjernes bordene, hvorefter DJ’en hurtigt kan sætte udstyret op, da det står tættere på. Dette plejer at tage ca. 15 min, når udstyret står tæt på.

Stor pakkeløsning, normal pakkeløsning, og kun DJ pult kræver hhv. 5×3, 3×3, 2×2 meter i (bredden, dybden).

Det er vigtigt, at DJ spottet er indenfor 25 meters afstand fra en stikkontakt, så vi kan trække strøm.

Hvis festen holdes i telt, så anbefales det, at DJ spottet er i midten, hvor der er højt til teltets ryg og ikke langs siderne eller i et hjørne. Grunden er, at lysstativet dermed kan hæves højere op, hvilket giver en meget bedre oplevelse!

Der er mulighed for, at man kan placere højtalerne forskellige steder dog indenfor 30 meters afstand fra DJ pulten. Det kunne f.eks. være, at DJ spottet er indenfor, hvor højtalersæt 1 placeres, mens der ønskes lounge musik udenfor til velkomst/reception, hvor højtalersæt 2 placeres.

Vi tager 500 kr ekstra for tidlig opsætning, såfremt festen er i Stor København.

Fordelen ved at sætte tidligt op er:

1) I kan sætte en telefon til anlægget, der spiller lounge, indtil DJ’en ankommer senere om aftenen. F.eks. kan vi sætte op kl. 14, så det hele er klar til kl. 17, hvor der er velkomst med lidt lounge musik i baggrunden.

2) Opsætningen forstyrer ikke under middag, taler, eller lignende.

Vi er specialister i at få festen til at fortsætte, hvis der har været en naboklage over støj så bare rolig. Det er ofte bassen, der kan høres længst væk, og vi kan skrue manuelt ned for vores subwoofere, så lyden ikke er så høj længere væk.

Det er klart mere hyppigt, at der kommer naboklager ved teltfester og “åben himmelfest” end fester i lokale/bygning.

1) Hvis man holder teltfest, så er det vores råd, at man lejer et telt med sider og tykt materialer i stedet for at leje et af de billige tynde telt, der ikke absorberer noget lyd.

2) Hvis man holder “åben himmelfest”, så er det vores råd at lave et afgrænset dansegulv, hvor højtalerne er placeret i hvert hjørne og peger ind mod dansegulvet. Dermed behøver volumen ikke at være særlig høj, før det føles højt på dansegulvet pga. den korte afstand til højtalerne.

Ja, man kan ønske sange før og under festen.

Til musikønsker før festen anbefaler vi, at man laver en Spotify-playliste med max 40 sange, og sender os linket senest 2 dage før festen. Vi har rigtig meget musik, så sangene er mest for at give os en guideline om jeres smag og for at vide hvilke sange, der skal prioriteres lidt højere.

Til musikønsker under festen, så kan man gå op til DJ’en og ønske. Vi vælger sange efter, hvad vi tror, der får flest mulige ud og danse. Derfor kan vi godt frasortere et ønske, som vi tror, der vil ødelægge dansegulvet. Men hvis det er et brændende ønske, så kan vi godt spille den, selvom vi tror, at det er for minoriteten og ikke majoriteten.

Hvis målet er at få flest mulige ud og danse hele aftenen, så skal man holde øje med:

1) Gæster skal være samlet og ikke spredt over flere lokaler/områder:
Evt. luk af til ikke brugte områder, så folk bliver det samme sted.

2) DJ og bar skal være i samme rum.
DJ og bar er hinandens bedste venner for, jo bedre det går på dansegulvet, jo bedre går det i baren og omvendt. Derfor samarbejder vi med Flyt-bar og Monkeybar, der er de bedste i branchen.

3) Natmad: server 30 min før slut og ikke under festen!
Det er den største dræber for dansegulvet, når natmaden annonceres f.eks. kl. 01, og festen varer indtil kl. 03. Det er set utallige gange, at festens højdepunkt er før natmad, og festen aldrig bliver det samme efter, da gæsterne bliver for trætte. Derudover har vi set mange vellykket fester, hvor natmaden bliver serveret 30 min før luk, hvor musikken dæmpes til lounge, og folk kan spise noget og sige farvel.

4) Have en dygtig DJ:
Det er selvfølgelig her, hvor vi fra DJona kommer ind i billedet. En god DJ kan holde gang i dansegulvet hele aftenen, mens en dårlig DJ kan ødelægge festen. Derfor er det vigtigt at få hyret en dygtig DJ, hvilket vi kan hjælpe dig med! 

Over 600 succesfulde events bag os

Venlige og erfarne DJ’s

Med over 600 succesfulde spillejobs i bagagen, kan vi levere musik til alle slags arrangementer. Så lige meget hvilken slags fest, du planlægger at holde, kan vi sætte gang i dansegulvet for dig og dine gæster.

Vi har partnerskaber med nogle af storbyens fedeste venues og har spillet til Københavns fedeste events – vi glæder os til at spille op for dig og dine gæster som det næste.

Med en DJ fra DJona får du altid en erfaren og dygtig DJ, hvis største ønske er at give dig og dine gæster en formidabel aften.

Vores team består af imødekommende DJs, der elsker at sætte den rette stemning. Vi er dedikerede til at levere et højt serviceniveau og sikre altid at alle detaljer er på plads, så du kan nyde festen sammen med dine gæster.

Lej en saxofonist, samt mange andre tilvalg

Musik, I kan lide

Hvis du kan lide lyden af en solid sax-solo, har vi gode nyheder til dig. Vi har nemlig en professionel saxofonist med på holdet, som kan fyre op under festen med et akustisk indslag, når du lejer en dj hos DJona. Derudover har vi også super fede samarbejder med blandt andet danseundervisere, bartendere og fotograffer – så dit event bliver bestemt ikke kedeligt.

Vi elsker at spille hits, der får gæsterne ud på dansegulvet. Men hvis du har særlige ønsker, lytter vi altid til dem – når du lejer en dj hos os er du ikke fastlåst i de samme toner hele natten lang – nej tværtimod er vi åbne for forslag, vores fornemmeste opgave er trods alt at holde dansegulvet varmt og gæsterne glade, uanset arrangement.

Lej en DJ med udstyr

Med en professionel til at styre musikken til dit næste arrangement kan du fokusere på det vigtigste – at nyde festen sammen med dine gæster. Alle vores DJs er erfarne og smilende og kommer selv med alt det udstyr, de skal bruge. 

Du aftaler selv med din DJ, hvad for en slags musik, I gerne vil høre. Hvis du har en playliste eller nogle yndlingskunstnere, kan din DJ altid udvide repertoiret med inspiration fra din musiksmag. Men hvis ikke du har nogle særlige ønsker, behøver du ikke bekymre dig – vi har erfaring nok til at vælge den musik, der passer til lige netop dit arrangement.

DJ til fest

Uanset hvor i hovedstadsområdet, du afholder dit arrangement, kan en af vores DJ’s løse opgaven. Og det er lige meget, om det er til en fødselsdag i et forsamlingshus eller en privatfest hjemme i haven – vores DJ’s er erfarne og kan sætte en god stemning til alle slags fester.

Når du lejer en professionel DJ fra DJona er du garanteret en problemfri service. Vi anbefaler, at du vælger den fulde pakke med DJ, lys og lyd, fordi det gør underholdningen til en del af festen, du kan slappe af i. Vi klarer musikken og alt det praktiske omkring den, så du kan nyde tiden med dine gæster.

Typer af arrangementer

DJ til firmafesten: Ryst kollegaerne sammen

En firmafest er en vigtig lejlighed til at mødes med kollegaerne i en afslappet setting og fejre virksomhedens succeser. Med en professionel DJ kan du skabe den stemning, der passer til både medarbejdernes smag og virksomheden. Fra behagelig baggrundsmusik til festlige dansenumre, kan en af vores dygtige DJ’s tilpasse musikken til jeres firmafest og sørge for, at alle har det sjovt og hygger sig. Læs mere om vores services til firmafester her.

Hos DJona ELSKER vi at spille til bryllupper. Måske er vi romantikere, måske elsker vi bare at sætte gang i en god fest. Det er nok en kombination, og lige meget hvad, vil vi elske at hjælpe med at skabe soundtracket til jeres store dag. Med en professionel bryllups-DJ kan I slappe af og vide, at vi tager os af at skabe gode overgange mellem de forskellige dele af jeres bryllup, så den gode stemning er sikret hele vejen igennem. Vil du leje en af vores professionelle DJ’s til at styre musikken til jeres bryllupsfest?

En konfirmation er en stor dag for den unge, der fejres, og for hele familien. Med en professionel DJ kan I skabe en god stemning til konfirmationsfesten – fra de nyeste hits til de klassiske favoritter, der får alle aldre til at vippe med fødderne. Vores dygtige DJ’s skal nok sørge for at tilpasse musikkejn, så der både er noget til de unge og ældre gæster, så alle får en dejlig fest. Vil du leje en DJ til konfirmationsfesten?

En studenterfest er en afslutning på en vigtig fase af livet, og det skal fejres med manér! Med en professionel DJ kan I skabe den perfekte feststemning, der matcher studentens energi og festglæde. Fra de mest populære hits til de mest mindeværdige sange fra studietiden kan DJ’en sørge for, at alle får en uforglemmelig aften.

 En lounge eller reception kræver musik, der matcher den afslappede atmosfære, og som giver plads til at kunne tale sammen. Det kan vi også i DJona, hvor vi elsker at sætte en god baggrundsmusik til de mere rolige arrangementer. Hvis der så alligevel skulle være nogle, der får lyst til at bevæge os ud på dansegulvet, skal vi nok være forberedte på det.

Der er ikke nogen fest, der er for lille til at have en professionel DJ. Det kan være det ekstra touch, der løfter din fest og gør den til sådan en aften, man taler om i mange år efter. For hvem husker ikke glæden ved en god dansefest?

Med en professionel DJ kan vi fyre op under stemningen, så vi  får dine gæster ud op af stolene og ud på dansegulvet. Vi vælger musikken sammen og skaber en godt soundtrack til din aften i tråd med din og dine gæsters musiksmag.